GEMPAR!!! Elfira Loy akui Baim Wong sedia berkahwin

Masa sambutan hari lahir Elfira Loy baru-baru ini, kelihatan Baim Wong sanggup terbang dari Jakarta semata-mata untuk memeriahkan majlis tersebut.

GEMPAR!!! Elfira Loy akui Baim Wong sedia berkahwin

Melihat kesanggupan itu, sudah pasti ia dilakukan untuk orang tersayangkan?

“Sebetulnya saya tidak suka bercinta dengan orang itu atau orang ini. Saya tidak mahu bercinta dengan ramai lelaki atau bersilih ganti bertukar lelaki di dalam hidup saya. Kalau boleh saya hanya mahu mencintai seorang lelaki dan mengahwininya,” kata El.

“Siapa-siapa pun boleh jadi calon suami saya kalau mereka mahu mengahwini saya. Tetapi saat ini, hanya Baim saja yang mahu melangkah ke fasa yang seterusnya,” jelas Elfira lagi yang sebelum ini pernah mengakui bersedia untuk berkahwin ketika usia muda.

Rasanya, peminat pasti ingin melihat El dan Baim bercinta kan?

0 Response to "GEMPAR!!! Elfira Loy akui Baim Wong sedia berkahwin"

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...